Weekend dags

Vi har fågelungar i våran fågelholk och jag får riktiga moderskänslor när dom piper. Jag skulle vilja skicka in en liten, liten videokamera och se hur dom ser ut när dom ligger där. Jag har aldrig förstått hur fåglarna får plats i en så liten holk. Dom kan ju inte sitta på varandra och dom kan ju inte heller flyga omkring där inne. Jag ska fundera ut ett sätt att få reda på det. Eller det kanske är någon utav er som vet? I alla fall ska jag åka till Halmstd imorgon så det kommer vara dåligt med inlägg några dagar. Men när jag kommer tillbaka kommer det finnas desto mer bilder och historier att lägga upp. Ni får ha tålamod helt enkelt. Vi har ju otroligt tur med vädret som åker just den här helgen och att vi åker just till Halmstad som ligger vid havet. Ska hälsa på några kompisar som pluggar där nere och vi ska gå på tentafester och kanske äta en och annan glass i solen.

Hoppas att ni får en bra helg så blir ni uppdaterade på måndag ♥

Jag måste även passa på att rekomendera en utställning som har vernissage idag för er som bor i eller nära Stockholm. Min syster Lena Bergendahl

är en av konstnärerna som ställer ut och utställningen heter THE LOOSE KNOWLEDGE MOVEMENT

Kommentarer
Postat av: Frida

svar: ja det fick jag :)
spana in blocket, rätt så bra priser på dom där!

2008-05-29 @ 21:22:56
URL: http://www.moberg.devote.se
Postat av: Sarah

Svar: Tack så mycket! :) det är en kjol.
Maränger och chokladglass är verkligen aldrig fel haha :)

2008-05-29 @ 21:23:03
URL: http://fyrabuggochencocacola.blogspot.com/
Postat av: LOVISA

ha en fin dag:)

2008-05-30 @ 16:15:14
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Lena

haha, det där med fågelholken är ju sjukt kul. snälla kan du inte skicka in en kamera??

2008-06-05 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0