FRIDAY MORNING

image110
T-shirt från JULIAN RED, kjol från Gina tricot, skor från Vagabond, solglasögon Lager 157, armband och halsband är hemmagjorda och ringen är från Pilgrim

Idag har solen skinit på mig, fast det är en del moln med. Jag har ätit lunch ute och suttit och njutit en stund med solen i ögonen. Ikväll blir det grillfest hos en kompis och sedan ska vi ut. Hoppas vädret håller i sig så vi kan sitta ute då med. Grilla är spännande, jag är typ världssämst på det. För det första vet jag inte hur man göra och för det andra är jag rädd för elden. 

När kvällens kläder kommit på ska ni få se dom med. 

Kommentarer
Postat av: malin (:

hehe ja men visst. låter super delicious! hihi

2008-05-23 @ 17:33:12
URL: http://maalle.blogg.se
Postat av: malin (:

hehe näe, precis vad jag själv tyckte. är lite förundrad vad jag gör så högt uppe. men men! haha!

händer idag då? är det lika fint väder som det är här - strålande sol? :)

2008-05-24 @ 10:16:57
URL: http://maalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0