Staden ligger i sol

image124
Chinos och linne från Monki, väska från Mango, glasögon från Lager 157 och scarfen och örhängena är secondhand.

Idag har det varit en ny dag med nya möjligheter. Jag har gått på stan med en kompis och suttit på Condeco i solen. Det kan vara det bästa stället om man känner för att studera andra människor, och det brukar jag känna för. Nu börjar studenterna visa sig och hela stan blir som en enda stor fest. Jag fick världens adrenalinkick bara av att se dom åka runt på sina flak med dånande musik och skrikande röster. Jag vill mer än gärna göra om det.

Dagens nyheter
image125image126
Gladiatorsandaler från Wedins och stuprörsbyxor med hög midja från Monki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0