Det luktar liljekonvalj

image57

Idag är en såndär riktig latsöndag, men det är skönt alltså. Utomhus är det kallt vilket är mindre skönt. Var borta vid stallet här i närheten för en stund sedan. Och ja, trot eller ej men jag rotade fram min vinterjacka, som jag för ett bra tag sedan hängt in i garderben i hopp om sommarvärme. Grön och fint var det i alla fall, eller som mamma skulle sagt: "det var i alla fall grannt". Det här fina trädet hittade jag nedanför stallet och jag tänkte att eftersom jag inte har någon särskilt representativ outfit på mig idag så slänger jag in en bild på det istället. Nu finns det även liljekonvaljer som börjat blomma. Det luktar liljekonvalj hemma hos mig för det står en bukett i vardagsrummet.

Nu ska jag leta igenom lite gamla kläder och se om jag kan hitta någon riktig guldklimp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0