Grått väder men blommiga kläder

Ännu ingen hel outfit. Springer mest runt i mjukisbyxor idag och hoppas på att orken att klä mig ordentligt ska komma. Får vänta och se. Ska nog ta tag i min seriösa virkning som jag påbörjat sen också. Just nu är projektet en sjal. Lägger upp lite bilder här sen så ni får se min snygga kollektion, som dock passar bäst för kallare tider. Men ok, vi är i sverige och vet att sommaren inte är så pålitlig som man kanske skulle önska. Å andra sidan säger min kvnliga intuition mig att den här sommaren blir sjukt go ♥


image10image11
Blommig sjal från Vagabond

Älskar den här sjalen, mest bollarna. Har skapat någon liten allergi för fransar så detta är exakt i min smak. Dessutom kan väll inte kläder prydda med blommönster passa bättre än såhär års.

image14image15
Skinnväskan (vänster) kommer från Reningsborg och Gucciväskan (höger) okänt

Gucciväskan har min mamma fått från min farfar och jag kan säga att jag skulle ge mycket för att ha en likadan, eller åtminstonde få låna den ibland.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina väskor :)

2008-05-15 @ 18:45:14
URL: http://www.spegelbilder.blogg.se
Postat av: Hanna

Skitsnygg sjal!

2008-05-15 @ 22:23:19
URL: http://vemod.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0