Inspirera mera



image36

Någon som inte blir inspirerad av dessa tjejer?
Svårt att säga vem som är bäst klädd. Fast tjej nr 1 och 5 lutar det nog mest åt ändå.
Eller?




Glöm inte accessoarerna!

Grymt att allt är så färglatt nu också. Det gör i alla fall att jag mår bättre i sinnet. Dessutom skiner solen även idag och det gör ju inte direkt att man blir mindre glad. Ska väll bege mig utåt om en liten stund och ta vara på solen. Problemet är bara att jag inte orkar sitta still, vill vara kreativ. Får se om jag kommer på något.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tycker nog att den tredje och sista tjejen var snyggast ;)
Vilken tur du har förresten som haft sol idag, hos mig har det regnat hela dagen:/

2008-05-16 @ 20:47:33
URL: http://josefins.webblogg.se
Postat av: Karolina

Jag gillar den första!

2008-05-16 @ 22:19:15
Postat av: Hanna

1 och 3 tycker då jag :)

2008-05-17 @ 00:40:00
URL: http://vemod.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0