Lite ögongodis för den som vill

image6
Vilken outfit vinner inte med dessa supersköna skorna?
Båda paren från Vagabond.


Från Prickig katt

Sprang runt på stan igår och hittade av en slump dessa sjukt coola solglasögonen i en liten butik på Magasinsgatan. Visst finns det många liknande varianter, men tyckte ändå att dessa var ganska egna. Helrätt! 

image7
Blåa shorts med hög midja från Monki

Köpte även dessa blåa shortsen igår. Jag insåg dock imorse, när jag provade dom, att jag köpt fel storlek. Men självklart hade jag vägarna förbi stan även idag och kunde lätt byta dom. Dessutom tog jag tillfället i akt att kolla in Monkis nyheter. Sen igår alltså.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Tack, vad roligt att du tycker så! :D

Snygga shorts! Monki är underbart bra på kläder :)

2008-05-15 @ 12:13:27
URL: http://vemod.devote.se
Postat av: Josefin

Åh, jag har gått och klämmt några gånger på de där blommig skorna, de är så fina:)

2008-05-15 @ 22:49:51
URL: http://josefins.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0