FRIDAY NIGHT

image115image116
Rosa pumps från Vagabond, klänning och jacka från Monki och skärp från Glitter

Förhoppningsvis kommer det lite bilder från kvällen. Var i alla fall mycket lyckat igår. Satt ute på Maries gård hela kvällen. Självklart blev det Nef sen, vart annars?!  Lyckades även ta mig hem i morse med en väldigt shysst taxkichaffuör. Jag hade bara 150 kr på mig och ville till Nisseplatsen. Men han körde mig hela vägen hem och förklarade sig genom att säga "det händer så mycket med tjejer nuförtiden". Skulle väll ha kostat mig närmare 400 kr annars. Snart blir det solen för min del ♥

Kommentarer
Postat av: malin (:

åh vad härligt. ooooooooja, det är det enda jag skall göra idag :) hihi sola heeela dagen lång! eller nja, det blir nog lite fööör varmt då ;D haha

2008-05-24 @ 10:52:11
URL: http://maalle.blogg.se
Postat av: Anonym

oh vilken fin klänning!

2008-05-26 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0